مجله خبری اکسین

تنها فروشگاه اینترنتی تخصصی قطعات یدکی

مجله خبری اکسین

تنها فروشگاه اینترنتی تخصصی قطعات یدکی

کاهش ساعات طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

برای تسهیل در تردد روزه‌داران ساعت طرح زوج و فرد ۲ ساعت کاهش می‌یابد؛

سردار سیدتیمورحسینی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: برای تسهیل در تردد روزه‌داران ساعت طرح زوج و فرد ۲ ساعت کاهش می‌یابد؛ ساعت طرح زوج و فرد تا امروز از ۶ و نیم صبح تا ۱۹ بوده که از فردا از ۶ و نیم شروع شده و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در همین راستا ساعت اعمال طرح ترافیک و طرح زوج و فرد همانند هم شده و از ساعت ۶ و نیم تا ۱۷ اعمال می‌شود بنابراین بازه زمانی ۱۷ به بعد فرصت مناسبی برای تردد شهروندان است.

سردار حسینی به روزهای بلند تابستان اشاره و تصریح کرد: خیلی از شهروندان تمایل دارند بعد از صرف افطار در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها حضور یابند. بنابراین تمهیدات خاصی پیش‌بینی شده و تا ساعت یک بامداد معابر تحت پوشش پلیس راهور قرار خواهند گرفت تا مردم بتوانند در کمال آرامش بتوانند فراغت خود را سپری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به بحث برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و دور دور کردن‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: برخورد با مزاحمت‌ها، تخلفات حادثه‌ساز و انجام اعمالی همچون دور دور کردن در دستور کار پلیس راهور قرار داشته و پلیس به شدت با این موارد برخورد می‌کند تا شهروندان در آرامش کامل به سر برند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
یاسر بن سعید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي